Pomoc

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE (ZAMÓWIENIA)

Wyszukaj produkt, który Cię interesuje. Możesz to zrobić na dwa sposoby, przez wyszukiwarkę znajdującą się w prawym górnym rogu strony lub przez zakładki (Salon, Jadalnia, Kuchnia, Gabinet itd.).

Wybrane przez Ciebie produkty "dodaj do koszyka" i jeśli wybrałeś już wszystko, kliknij przycisk "Przejdź do koszyka" lub ikonkę Koszyka w prawym górnym rogu.

W koszyku sprawdź, czy dodałeś wszystkie interesujące Cię produkty. Jeśli chcesz otrzymać Fakturę VAT, zaznacz pole "chcę otrzymać fakturę VAT". Przeczytaj i zaakceptuj regulamin i następnie kliknij w przycisk "Dane do wysyłki".

Wypełnij odpowiednie pola formularza i kliknij przycisk "Zatwierdź" dane.

Jeśli planujesz częste zakupy kliknij "załóż konto" i wypełnij odpowiednie dane. Jeśli chcesz otrzymywać przesyłki na inny adres niż adres na fakturze, wprowadź oba adresy. Zakładając konto w naszym sklepie online oszczędzisz czas przy wypełnianiu formularzy podczas kolejnych zakupów. Po wypełnieniu formularza kliknij przycisk "Zatwierdź" dane, odblokuje to formularz wyboru metod płatności.

W naszym sklepie online możesz zapłacić na dwa sposoby: przelewem lub kartą kredytową za pośrednictwem PayU.pl

Jeśli wszystko zgadza się, kliknij przycisk "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty".

Jeśli wybrałeś płatność online, wyświetlona zostanie lista banków z których możesz zapłacić. Wybierz odpowiedni bank i następnie kliknij zapłać z PayU. Po zapłacie zostaniesz przeniesiony z powrotem do sklepu i otrzymasz informację o powodzeniu transakcji.


JAK PAKUJEMY PRZESYŁKI (BEZPIECZEŃSTWO PRZESYŁKI)

Duża część sprzedawanych przez nas produktów to produkty, które w transporcie bardzo łatwo jest uszkodzić, stłuc lub zmiażdżyć. Przykładamy dużą wagę do ich bezpiecznego zapakowania, aby dotarły do Ciebie w stanie idealnym. Używamy do tego celu grubych kartonów, folii bąbelkowej, styropianu i miękkich wypełniaczy.

Bardzo staramy się, aby przesyłka do Ciebie była odpowiednio zabezpieczona, jeśli jednak wygląda na uszkodzoną w czasie transportu, odmów przyjęcia towaru i spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Jeśli możesz, wykonaj zdjęcia zniszczeń i dołącz do korespondencji reklamacyjnej.


KIEDY OTRZYMAM ZAMÓWIONE PRODUKTY (DOSTAWA)

Staramy się, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej, zwykle trwa to nie dłużej niż 2-3 dni od momentu złożenia zamówienia. Przy dużej liczbie zamówień czas ten może się wydłużyć nawet do 7-14 dni od momentu złożenia zamówienia. Informację o planowanym czasie realizacji Twojego zamówienia otrzymasz zawsze na stronie produktu.

Nie wszystkie produkty, które oferujemy w naszym sklepie online są dostępne w naszym magazynie, część z nich musimy sprowadzić na zamówienie. Wydłuża to czasami proces zamówienia o kilka dodatkowych dni. Jeśli spotkają nas jakieś trudności i nie będziemy w stanie zrealizować Twojego zamówienia w zadeklarowanym czasie, skontaktujemy się z Tobą.


JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ (PŁATNOŚCI)

W naszym sklepie online możesz zapłacić na dwa sposoby:

  • przelewem elektronicznym
  • lub kartą płatniczą/kredytową, zapłacisz już w momencie zamawiania produktów.

Współpracujemy z agentem rozliczeniowym PayU, który umożliwia dokonanie płatności kartami (Visa, MasterCard) oraz szybkimi przelewami z banków (mBank, MultiBank, Inteligo, Bank Zachodni WBK, iPKO, AliorSync, Nordea, PeKaO).


CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAMÓWIONE PRODUKTY (ZWROT)

Polskie prawo przewiduje możliwość zwrotu produktów zakupionych przez internet bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odbioru towaru. Razem z zamówionymi produktami przesłamy Tobie specjalny formularz, który wyjaśni Ci jak dokonać zwrot produktów. Formularz możesz również pobrać w formacie PDF. Zwracane produkty zapakuj bezpiecznie, tak aby nie ucierpiały w transporcie (najlepiej użyj do tego opakowania, w którym otrzymałeś przesyłkę) i wyślij na adres:
PINAKOTEKA DESIGN
ul. Rajska 10, 80-850 Gdańsk, Z dopiskiem: ZWROT ZAMÓWIENIA
Uwaga! Przesyłkę ze zwracanymi produktami prześlij na swój koszt, a my zwrócimy Ci pieniądze na kartę lub konto. 

Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w terminie 14 dni.


JAK MOGĘ ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ (REKLAMACJA)

Dokładamy wszelkich starań, aby oferowany przez nas towar był wolny od wad oraz pełnowartościowy. Jednakże gdyby pomimo starań towar posiadał wady fizyczne lub popsuł się nie z Twojej winy, możesz go reklamować w przeciągu 2 lat od zakupu. Jeśli w naszym magazynie będziemy posiadali reklamowany produkt, wyślemy Ci nowy, jeśli nie będziemy go już mieli w magazynie, zwrócimy Ci jego równowartość. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych.

Reklamowany produkt zapakuj bezpiecznie, tak aby nie ucierpiał w transporcie (najlepiej użyj do tego opakowania, w którym otrzymałeś przesyłkę) i wyślij paczkę na adres:
PINAKOTEKA DESIGN, ul. Rajska 10, 80-850 Gdańsk, Z dopiskiem: REKLAMACJA

Administrator Danych PINAKOTEKA DESIGN z siedzibą w Gdańsku przy ul. Rajskiej 10, informuje, że dane osobowe ujawnione w powyższym formularzu przetwarzane będą wyłącznie dla celów rozpatrzenia składanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość / zgłoszonej reklamacji. Bez odrębnej zgody ujawnione dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ww. Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże bez ich podania nie jest możliwe zrealizowanie celów o których mowa wyżej.