Wysyłka

JAK PAKUJEMY PRZESYŁKI (BEZPIECZEŃSTWO PRZESYŁKI)

Większość sprzedawanych przez nas produktów to produkty, które w transporcie bardzo łatwo jest uszkodzić, stłuc lub zgnieść. Przykładamy dużą wagę do ich bezpiecznego zapakowania, aby dotarły do Ciebie w stanie idealnym. Używamy do tego celu grubych kartonów, folii bąbelkowej, styropianu i miękkich wypełniaczy.

Bardzo staramy się, aby przesyłka do Ciebie była odpowiednio zabezpieczona, jeśli jednak wygląda na uszkodzoną w czasie transportu, odmów przyjęcia towaru i spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Jeśli możesz, wykonaj zdjęcia zniszczeń i dołącz do korespondencji reklamacyjnej.


KIEDY OTRZYMAM ZAMÓWIONE PRODUKTY (WYSYŁKA)

Staramy się, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej, zwykle trwa to nie dłużej niż 2-3 dni od momentu złożenia zamówienia. Przy dużej liczbie zamówień czas ten może się wydłużyć nawet do 7-14 dni od momentu złożenia zamówienia. Informację o planowanym czasie realizacji Twojego zamówienia otrzymasz zawsze na stronie produktu.

Nie wszystkie produkty, które oferujemy w naszym sklepie online są dostępne w naszym magazynie, część z nich musimy sprowadzić na zamówienie. Wydłuża to czasami proces zamówienia o kilka dodatkowych dni. Jeśli spotkają nas jakieś trudności i nie będziemy w stanie zrealizować Twojego zamówienia w zadeklarowanym czasie, skontaktujemy się z Tobą.

UWAGA!

Jeżeli przesyłka wygląda na uszkodzoną w czasie transportu, odmów przyjęcia towaru i spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera.